Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Anastasia's stories... I am a dreamer of a wild dream!


Story No 23
I am a dreamer of a wild dream!

Μέσα στο κεφάλι μου ζουν χιλιάδες μαγικά όνειρα,
έχω πονοκέφαλο...
αστέρια μες τα μαλλιά μου έχουν μπλεχτεί και με τραβάνε...



Είμαι οραματίστρια ενός άγριου, ατίθασου ονείρου...



Δεν έχω υπομονή,
 βιάζομαι...
χάσιμο χρόνου η προσμονή ενός θαύματος.

Κρατάω στα χέρια μου το όνειρο...
είναι εύθραυστο, είναι δικό μου...



Το όνειρο μου είναι κόκκινο...
 είναι μπλε, είναι πράσινο,
το όνειρό μου έχει όλα εκείνα τα άγνωστα 
στο ανθρώπινο μάτι χρώματα...



Βιάζομαι...

Τινάζω βίαια το μαξιλάρι μου, 
να ξεπεταχτούν όλα εκείνα τα όνειρα
που έχουν φωλιάσει για τα καλά μέσα του 
και το καθιστούν τόσο βολικό και αφράτο...


Πιάνω τα όνειρα και τα πλάθω...
Χρειάζεται πράξη αλλιώτικη απ' αυτές που έχεις συνηθίσει,
για να πετύχεις το αλλιώτικο...
Δεν είναι εύκολη υπόθεση, να δώσεις υπόσταση σε κάτι μαγικό...



...μα σαν έρθει η στιγμή της εκπλήρωσης, 
τίποτα πιο μαγικό δε θα υπάρχει
 από τον ίδιο τον οραματιστή
που συνέλαβε το όνειρο και του έδωσε μορφή...


φιλιά,
Αναστασία!


I have a wild, gypsy spirit,
I am a weird person,
I hate the rules,
I follow my heart,
I make mistakes,
I have secrets...
I am a dreamer of a wild dream!




maxi kimono: BSB Fashion
flash tatoos, anklets, rings: Accessorize











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου