Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Anastasia's stories... Floral

Story No4
Floral

Η ιστορία μου διαβάζεται καλύτερα ακούγοντας αυτό το τραγούδι .

Ταξιδάκι θα σε πάω σήμερα, φίλη μου, στην όμορφη Αίγινα και στον χρόνο...
Αγαπώ τα νησιά, ιδιαιτέρως όταν η λάμψη του καλοκαιριού σβήνει και η ομορφιά του νησιού μετατρέπεται από λαμπερή και ξέγνοιαστη σε συννεφιασμένη και μελαγχολική!

Ακριβώς τότε είναι που ανακαλύπτεις πραγματικά το νησί. Αφήνεις τις παραλίες και ενδιαφέρεσαι να μάθεις την ιστορία του τόπου και τους ανθρώπους.

Η Αίγινα είναι ένα νησί που σε ταξιδεύει στο παρελθόν και έχει πολλά να σου μάθει...

Επηρεασμένη, λοιπόν, από το ατμοσφαιρικό κλίμα, ντύθηκα ανάλογα και βγήκα για την Κυριακάτικη βόλτα μου στο νησί.

Επέλεξα να βάλω floral...

... γιατί μ' αρέσει να φοράω τα λουλούδια πάνω μου και να κουβαλάω τη φύση μαζί μου...

... γιατί το floral με μεταφέρει σε μια άλλη εποχή...

... γιατί με κάνει να φοράω το καπέλο μου και να κάνω βόλτες με την άμαξα...

...με το floral έχω πιο κοριτσίστικη διάθεση...

...θέλω να χορεύω...

... και να κάνω σβούρες...

... θέλω να κάνω μοναχικούς περιπάτους στον φάρο...

... και να μελαγχολώ...

... τότε με πιάνουν οι ιστορικές μου αναζητήσεις... (Ναός της Αφαίας, Αίγινα)

... και αφουγκράζομαι τους ήχους της αρχαιότητας...

Λατρεύω τα νησιά και κάποτε θα ζήσω σ' ένα από αυτά, τ' ορκίζομαι!

Σε χαιρετώ φίλη μου, μέχρι την επόμενη ιστορία μου...

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ


φόρεμα H&M
καπέλο- αξεσουάρ Accessorize













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου