Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Anastasia' s stories... Αγάπησα μια γούνα...



Story No 5
Αγάπησα μια γούνα...

Εσύ, φίλη μου, που θες να ξεχωρίζεις και να εντυπωσιάζεις, να τραβάς τα βλέμματα και να προκαλείς πανικό, αλλά κι εσύ, φίλη μου, που έχεις λιτό στυλ και φέτος θέλεις να κάνεις το πρώτο βήμα για τη διαφορετικότητα, δεν έχετε καλύτερη επιλογή απ' το να βάλετε το απόλυτο trend alert της νέας σεζόν... τη γούνα!

Φέτος, η γούνα επιστρέφει δυναμικά, όχι τόσο στα σκούρα- μουντά χρώματα που την έχουμε συνηθίσει, αλλά σε πληθώρα έντονων χρωμάτων και διαφορετικών στυλ. 

Λανσάρεται σχεδόν απ' όλους τους μεγάλους οίκους μόδας όπως Gucci, Prada, Emilio de la Morena, Rodarte, Anna Sui κ.α.




Φυσικά, μιλάμε πάντα για γούνα οικολογική!

Βγήκα, λοιπόν, στην αγορά να αναζητήσω μια ωραία γούνα και βρήκα την πιο breathtaking! Το χρώμα της κυριολεκτικά με σόκαρε, με μετέφερε απευθείας στο Βασίλειο του Πάγου και τα μάτια μου άρχισαν να βλέπουν χιονονιφάδες... 

Βρήκα και το καταλληλότερο μοντέλο για να αναδείξει το μεγαλείο της και σας την παρουσιάζω!


Γεια! Είμαι η Τζένη και αυτή η γούνα μου πάει! 


Έτσι λέει η Αναστασία...

... γιατί έχω μαύρα μαλλιά και gorgeous ομορφιά...

...έτσι λέει η Αναστασία...

...ό,τι και να λέει, δίκιο θα χει...

Εμένα, πάντως, δώσε μου γούνα και πάρε μου την ψυχή!

Νιώθω ιδιαίτερη, ξεχωριστή...


Νιώθω υπέροχα μέσα σ' αυτή την "αγκαλιά της πολυτέλειας"!

Σας στέλνω πολλά, χνουδωτά φιλιά!




Σας στέλνω κι εγώ πολλά φιλιά μέχρι την επόμενη ιστορία μου...
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

γούνα: ZARA














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου