Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Anastasia's stories... Orange is the happiest color!

Story No 21
Orange is the happiest color!

Αυτό, που ξυπνώντας το πρωί, η απάντηση στο ερώτημα "τι να κάνω σήμερα;" 
είναι "ας βγω για φωτογράφηση", με ξεπερνάει...
 Ή αυτό, που κάθομαι στον καναπέ μου ήρεμα και ωραία με τα μαλλιά όπως να 'ναι πιασμένα και ξαφνικά μου 'ρχεται η "ιδέα" και αρχίζω στα καλά καθούμενα να φτιάχνω μαλλιά, νύχια, μακιγιάζ, να ντύνομαι, να στολίζομαι και να βγαίνω για φωτογράφηση, πού το πας;
Αυτό πάλι, που γυρνάω όλη την Αθήνα και όχι μόνο, για να εντοπίσω το μέρος, το τοπίο, τον τοίχο, την πόρτα, το παγκάκι, τη γλάστρα, το κάγκελο, το ερείπιο, την οικοδομή και άλλα πολλά, που θα μου δώσουν την έμπνευση για τις ιστορίες μου, πώς σου φαίνεται, φίλη μου;
Μήπως πρέπει να ανησυχήσω;;
Ε, λοιπόν, όχι, δεν ανησυχώ καθόλου!
 Διότι όλο αυτό με διασκεδάζει!
Πόσο, μα πόσο σημαντικό είναι να κάνουμε πράγματα που μας διασκεδάζουν, που χρωματίζουν τη ζωή μας και την κάνουν πιο ενδιαφέρουσα!
Βρες κι εσύ, φίλη μου, αυτό που θα κάνει τη ζωή σου πολύχρωμη και ξεχωριστή, σκέψου κάτι όμορφο και απλά κάντο, μη διστάσεις, μη βαρεθείς, διασκέδασέ το και
άσε τους άλλους να αναρωτιούνται!



Με το σημερινό outfit αυτό που θέλω να σου πω είναι, ότι αν υπάρχει ένα χρώμα που πρέπει οπωσδήποτε να εντάξεις φέτος στην ντουλάπα σου, αυτό είναι το πορτοκαλί!


Ξεκάθαρη επιρροή από τα seventies, όπου το χρώμα αυτό κυριαρχούσε...


...ιδανικά, συνδύασέ το με έντονα, αντιθετικά χρώματα όπως είναι το φούξια, το πράσινο, το μπλε, για ένα εκρηκτικό αποτέλεσμα!


Τα Stan Smith δεν το συζητώ... μεγάλη λατρεία!
Αυτό που όμως δε θα αποχωριστώ φέτος είναι τα flash tatoos!!!


Καλή διασκέδαση, φίλη μου, μέχρι την επόμενη Ιστορία μου!
φιλιά,
Αναστασία!

bag/rings/braceletes/flash tatoos: Accessorize
orange top: Promode
shoes:Stan Smith Adidas

Άκου τώρα κι αυτό!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου