Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Anastasia' s stories... Welcome Autumn!

Story No 2
Welcome Autumn!

Φθινοπώριασε για τα καλά και είπα να επιστρέψω στις αγαπημένες μου συνήθειες...
Ντύθηκα, λοιπόν, φθινοπωρινά και πήγα σινεμά!

Μ' αρέσει να ντύνομαι άνετα και απλά, αλλά πάντα θέλω να υπάρχει ένα στοιχείο που θα τραβάει τα βλέμματα... Σ' αυτή την περίπτωση επέλεξα ένα super Accessorize λεοπάρ φουλάρι! Λατρεύω τα μουσταρδομπορντωμπεζομπλέ χρώματά του!

Ήταν η τέλεια ευκαιρία για να φορέσω τη νέα μου απόκτηση τα μουσταρδί μποτάκια μου! (Pull and Bear)

Φυσικά, δεν μπόρεσα ν' αντισταθώ στη λατρεμένη μου Accessorize τσάντα γι' αυτή τη σεζόν, που τόσο πολύ γουστάρω και καταφέρνω να τη συνδυάζω σχεδόν με όλα μου τα ρούχα!

H ταινία που είδα The Equalizer με τον πολύ συμπαθή Danzel Washington, μου άρεσε! Είναι θρίλερ, λέει, αλλά εγώ δεν τρόμαξα καθόλου... Οπότε να πάτε να τη δείτε άφοβα οι φοβητσιάριδες!

Σας φιλώ και σας εύχομαι πολλές, χουχουλιάρικες κινηματογραφικές βραδιές!

Αναστασία




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου