Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Anastasia' s stories...Oh my... Gandy!

Story No3
Oh my ... Gandy!

Τι έπαθα σήμερα φίλη μου; Βάλε γρήγορα να ακούσεις αυτό και θα καταλάβεις παρακάτω το γιατί...
Ανέβαινα το μεσημέρι την Ερμού με φόρα και ξαφνικά Τον είδα! Ο άντρας της ζωής μου, ο έρωτάς μου ο ίδιος στεκόταν εκεί, μπροστά μου... Μου κόπηκε η ανάσα, δεν ήξερα τι να κάνω, μετά αποφάσισα... έπεσα πάνω του και έβγαλα και φωτογραφίες!



Ναι, ναι, είναι ο David James Gandy!
Ένα από τα τρία πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα στον κόσμο αυτή τη στιγμή. 
Είναι το πρόσωπο του ιταλικού οίκου μόδας Dolce & Gabbana. Ναι, ναι είναι αυτός που πρωταγωνιστεί σε εκείνη τη διαφήμιση του αρώματος Light Blue των Dolce & Gabbana... εκεί που κάθεται σε μια βάρκα και τα μάτια του είναι πιο light blue πεθαίνεις!


Αυτός είναι Άγγλος, γεννήθηκε το 1980 και είναι Υδροχόος. Ήθελε, λέει, να γίνει κτηνίατρος αλλά δεν κατάφερε να συγκεντρώσει την απαιτούμενη βαθμολογία και σπούδασε τελικά multimedia computing. Ξεκίνησε την καριέρα του σαν μοντέλο στα 21 του, όταν κέρδισε έναν διαγωνισμό ομορφιάς στην τηλεόραση.
Τα πρώτα χρόνια συνεργάστηκε με brands όπως Zara, Hugo Boss, H&M, Carolina Herrera, Massimo Dutti και το 2006 απογειώθηκε η καριέρα του όταν έγινε το βασικό αντρικό μοντέλο των Dolce & Gabbana.
To 2012 στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων Λονδίνου, ήταν ο μόνος άντρας μοντέλο που περπάτησε στη σκηνή μαζί με τη Kate Moss, Naomi Cambel, Jourdan Dann και άλλων μοντέλων. Για την περίσταση φόρεσε ένα χρυσό κουστούμι σχεδιασμένο από τον Βρετανό σχεδιαστή μόδας Paul Smith.


Την ίδια χρονιά έκανε 16 εξώφυλλα και 18 editorials μόδας.
Έχει πάρει βραβεία όπως: "Most Beautiful International Male Face" και "Model of the Year".
Έχει πλούσια φιλανθρωπική δράση.
Γράφει στο blog της Βρετανικής Vogue.
Πρωταγωνιστεί στο videoclip του τραγουδιού First Love της Jeniffer Lopez, που τόση ώρα ακούς και μετά πρέπει να το δεις...
Φέτος, λάνσαρε τη δική του σειρά εσωρούχων για το brand Mark and Spencer, κάπου εκεί τον πέτυχα κι εγώ, έξω απ' τα Mark and Spencer της Ερμού!
Αλλά επειδή μία εικόνα, χίλιες λέξεις...σταματάω τις λέξεις και προχωράω στην εικόνα!



















Άστα φίλη μου... καταλαβαίνω... καλά κουράγια!

kisses!
Αναστασία





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου