Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Anastasia Wears Today ... Ασύμμετρο πουκάμισο!

Anastasia Wears Today...
Ασύμμετρο Πουκάμισο!

Ξεκινάω μια νέα ενότητα από σήμερα, φίλη μου, πιο απλή, πιο άμεση, την ονομάζω
Anastasia Wears Today και έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με ρουχαλάκια και outfits από την καθημερινότητά μου.
Α! Φυσικά οι Ιστορίες μου (Anastasia' s stories) συνεχίζονται κανονικά, so don' t worry, stay tuned!

Ένα νέο κομμάτι της γκαρνταρόμπας μου, λοιπόν, σου παρουσιάζω σήμερα, το οποίο πολύ μου αρέσει, διότι συνδυάζει τρία βασικά στοιχεία: 
1) είναι πουκάμισο ( λατρεύω τα πουκάμισα), 2) είναι διαφορετικό πουκάμισο και συγκεκριμένα ασύμμετρο, 3) το σικάτο μπεζογκρί χρώμα του με τρελαίνει.



Για να δώσω έμφαση κυρίως σ' αυτό, επέλεξα να το συνδυάσω με το ήσυχο αλλά και τόσο φωτεινό λευκό!



Το καλό με τα πουκάμισα και ιδιαιτέρως με αυτό είναι, ότι μπορούν να σε βγάλουν ασπροπρόσωπη σε κάθε περίσταση, Κάπως έτσι μπορείς να πας στο γραφείο, είτε να βγεις μια απογευματινή βόλτα, ακόμα και να παραστείς σε μια πιο επίσημη εκδήλωση.
Εγώ, ας πούμε πήγα έτσι σε βάφτιση!

Φιλιά,
Αναστασία!

ασύμμετρο πουκάμισο: Regalinas
πλατφόρμες: Fratteli Petridi
τσάντα: Accessorize




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου