Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Anastasia's stories... Back to 70's!

Story No 19
Back to 70's!

Μπορεί ο καιρός να αντιστέκεται, όμως η άνοιξη είναι γεγονός, είναι εδώ 
κι εγώ δεν μπορώ ν΄αντισταθώ στις νέες τάσεις, που έχουν σκάσει ήδη 
στις βιτρίνες, στα περιοδικά, στα sites, παντού...

...και φυσικά είμαι υπερευτυχισμένη, διότι φέτος οι δρόμοι θα γεμίσουν... χίπηδες και χίπισσες,
 και θα είμαι μία από αυτούς, που βασικά πάντα αυτό είμαι κατά βάθος
 κι ας φοράω πέρλες και στρας πού και πού...
και ναι, φίλη μου, τα 70's επιστρέφουν και αφήνουν για άλλη μια φορά δυνατό το στίγμα τους
 στην γκαρνταρόμπα μας και τη διάθεσή μας!

Οι λέξεις κλειδιά γι' αυτό το στυλ είναι: 
κρόσσια, παντελόνι καμπάνα, total jean, maxi dresses, suede, ταμπά, πλατύγυρα καπέλα, φουλάρια και λουλούδια, 
πολλά λουλούδια, φίλη μου!
Ένα απ' όλα αυτά ή και όλα μαζί, όπως και να τα συνδυάσεις δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα, 
είναι το στυλ της απόλυτης χαλάρωσης και της απελευθέρωσης!


free your soul...


free your mind...


free yourself!


I want to feel free as the flowers!

Και τώρα πάτησε Play, χίπισσα φίλη μου, και ξεσάλωσε!!
φιλιά,
Αναστασία!




bell jeans: Zara
black jacket: Zara
bag/ flower hair bando/ necklace/ belt: Accessorize

Y.Γ Λάτρεψα αυτό το suede/ kimono jacket 
θα το βρείτε κι ΕΔΩ










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου